O servise

KL AUTO, s.r.o.

Dobrá atmosféra na pracovisku je dôležitá

Obec Konská sa nachádza v tesnej blízkosti mesta Rajec, ktoré poznáme vďaka jeho minerálnym prameňom a kúpeľom.

Čo ťa viedlo k tomu otvoriť si vlastný servis? Nakoľko som vyučený autoelektrikár, k autám mám blízko a vedel som že moja cesta bude spojená s autami. Vlastné podnikanie som rozbehol niekedy v roku 2005, kedy som si otvoril predajňu náhradných dielov. Orientoval som sa nielen na maloobchod, ale i veľkoobchod. Tomu som sa venoval niekoľko rokov. Potom (asi pred dvomi rokmi) ma okolnosti prinútili hľadať nové priestory. Už vtedy som sa pohrával s myšlienkou, ponúknuť zákazníkovi kompletné služby. Našiel som priestory, ktoré mali potenciál skĺbiť predaj dielov so servisom vozidiel pod jednou strechou.

Mám pocit, že si našiel tú správnu strechu. Hej, som spokojný.Keďže táto hala má cez 1000 štvorcov, máme dostatok priestoru. Na dielni je miesto pre sedem zdvihákov, z toho jeden štvorstĺpový s geometriou, päť dvojstĺpových a dve nožnic. Pneuservisné zariadenie je samozrejmosťou. Zmestila sa nám sem dokonca aj ručná umyváreň. Našou veľkou devízou sú skladové priestory. Tie obsahujú diely, ktoré dokážu pokryť najbežnejšie autá. Nám to umožňuje v priebehu dňa opraviť množstvo áut, bez zbytočného čakania na dodanie náhradného dielu. Pre zákazníka to zase znamená kratšiu dobu čakania na opravu jeho auta. Zákazník si môže spríjemniť čakanie v miestnosti, kde sa môže občerstviť kávou a zároveň môže sledovať práce na jeho vozidle.

Venujete sa v servise aj poistným udalostiam? Tým sa momentálne nevenujeme, keďže v tíme nemáme klampiara. To sa ale chystám do budúcna zmeniť. Máme vlastnú odťahovku, čo nám môže byť neskôr o to väčším prínosom.

A čo kolektív? Predpokladám, že jeho kostru tvoria hlavne stálice. V podstate áno. Z času na čas k nám niekto pribudne, ale inak sa tu všetci veľmi dobre poznáme. Cez školský rok k nám chodia praxovať učni z dopravnej priemyslovky. Aj im sa snažíme ukázať, ako pracovať v kolektíve. Všetkým svojim zamestnancom sa snažím vytvoriť pracovnú pohodu, pretože sám viem, že keď je v práci pohodička, príjemná je robotička. Podľa mňa je to dôležité, pretože keď majú zamestnanci chodiť do práce s nervami a v nepohode, nepodajú výkon, aký od nich očakávam.

Musím Ťa pochváliť za predzáhradku ktorú máte pri vstupe. Decentne zvolené dreviny spojené s masívnym kameňom a trávami navodia príjemný pocit nie len zamestnancom ale v prvom rade zákazníkom. Vieš, prvý dojem je prvý dojem.

Ľuboš Tóth

Q-SERVICE manager

 

Fotogaléria servisu